Не вважаю себе занадто великим їздуном на ровері. проте сьогодні довелося проїздити цікавим маршрутом деcь 2,5 годинки. Власне, сподобалася їзда, дороги - як завжди. Чого не вистачає на мою зелену думку: не вистачає розмітки, а подекуди території. За час поїздки подолано приблизно 26 км. З салтівки, через вулицю за Барабашово, потім від Барабашово, по Єлени Стасової, далі через підвісний місточок з прогнилих досок - на Шевченка і.. ну коротше, в Центр міста Ха. ЩО впадає в очі ( з тієї точки зору, що ми колись плануємо з Харків туристом http://tourist.kharkov.ua/ зробити проект велодоріжок): по вулиці Шевченка (там, на мене , навіть асфальтом виділено метр смуги) - достатньо місця для розмітки велодоріжки. тут питань нема - треба лише розмітити. А от по центру міста.... ну коли я їхав о 20:40 , у суботу, то авт було мало, і пересуватися приємно. у години ж пік - мрачно і смороду багато. по Римарській зараз і автом легко їхати, а ровером - поготів. Тому там варто зробит лише розмітку на дорозі. стосовно ж Пушкінської...там ані тротуаром, ані дорогою їхати не можна. ну хіба що до перехрестя з вул. Петровського ( я їхав з Салтівки). Далі навіть о 21:00 на узбіччі ( під знаком "Зупинку заборонено") стоять авта, по тротуарах місця проїхати і не зачепити пішохода - нема.. Від цього єдиний можливий вихід - варіант з паркуваннями на тротуарі, звуження піщохідної зони тротуару і розмітка дороги для велосипедистів ( від цього також виграють водії). АБО! Взагалі перкрити центр міста від вул Петровського до площі Конституції , зробивши його пішохідним. Таким чином можна розвинути краще обслуговуючу інфраструктуру. Як це робити - то вже питання іншого посту..
отже Харків заслуговує на велодоріжки, вони вкрай необхідні, і на основних магістралях має бути розмітка, якої всі дотримуватимуться ( ну хоча б інколи).. А я втомився, накатався, задоволений піду спати.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Я також чуть-чуть втомився;)
ВідповістиВидалитиЮрентій Карповіч (він же Баба Нюра)